Zebra ränder

Nu kom jag just hem efter en sväng i stan. Först var det naglarna som stod på schemat. Dom blev jätte bra tycker jag allt, kul med lite annorlunda naglar och inte de gamla vanliga. Så det fick bli med turkos/blått glitter och så med svarta zebra ränder över glittret (bild kommer nedanför). Så jag blev super nöjd. Och nästa gång tror jag att de får bli frans med sebra ränder så det verkligen blir zebra naglar :)
Efter de möte jag upp Alexandra på Georges för en trevlig lunch, det fick pasta carbonadan som jag har längtat efter ;) Sen efter de åkte vi upp till a6 en sväng och gick och kollade lite. Haha men både hon och jag har köp förbud så de var kanske inte så nödvändigt att gå där men de va trevligt ändå. Kul att få lite tid att prata med. Så nu tänkte jag ta på mig lite varama kläder och gå en liten promenad så man får lite frisk luft. Blir ju tokig av att sitta inne hela tiden. Ha de bra babes!






Bilderna tog jag med min nya mobil;) Tycker faktist dom blev himla bra ändå för att vara tagna med en mobil kamera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback