Work!

God morgon babes.
Idag till frukost fick det bli äggröra och bacon. Jag har ju levt på bacon till frukost i en månad i Thailand så det har blivit som en vana just nu ;) Men det är ju så himla gott så vad kan man göra.
Nu sitter jag här på mammas jobb och väntar på att få gå till jobbet :) Idag blir det ett kort pass men ska bli skönt ändå och få komma igång ännu lite till på jobbet.
Och lära sig lite nya priser och vart allt finns nu. Jag har ju inte jobbat på stan sedan jag åkte iväg så det ska bli kul, och så är det nog jag och Emma som jobbar vilket ska bli kul för hon kom med just hem från Thailand så de kan bli kul att få prata lite om värmen med henne med :) Så ha en kanon dag godingar så hörs vi när jag slutat jobbet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback