Typiskt!

Idag hann jag inte mer än fixa i ordning mig eftersom jag ska /skulle jobba idag, så kommer pappa och säger att vi inte kommer komma ut eftersom våran väg är helt insnöad. Så det var bara att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma idag. Så himla surt, så nu måste jag sitta här hemma hela dagen utan att ha något att göra. Så idag får det nog bli att skotta massa snö med pappa så man har något att göra ;) Detta är den största nackdelen med att bo på landet och inte inne i stan.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

gumman, det lät inte allt för roligt och vara insnöad. Vi måste ses i veckan tycker jag, puss

2010-02-21 @ 12:47:12
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback