Tisdag

Idag på morgonn var jag hos tandläkaren och kollade så att mina tänder fortfarande sitter där som ska efter tandställningen ;) Vilket dom gjorde. Haha de märks ju att man blivit mer vuxen för nu helt plötsligt måste man betala hos tandläkaren. Det var bättre när man var 19 ;)
Efter tandläkaren åkte jag till min kära syster och nu sitter jag här. Vi ska snart åka och äta middag hos våran mormor som ville bjuda oss på mat idag. Så idag blir det bara en mys dag för min del, vilket är himla behövligt så man hinner fixa lite. Så nu ska jag fortsätta att vara lite social. Ha en bra tisdag godingar!





Min kära syster och jadu de ska ju föreställa hennes pojkvän Joel men jag vet inte riktigt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback