Tack Hönan!

Jag har haft en super mysig dag med Sofie idag :) Haha vi hade ju ingen anning om att det var sportlov denne veckan så de var ganska tomt på skolan om man säger så. Så vi åkte upp till a6 och kollade lite i affäerena och tog en mysig lunch där. Jag la undan en klänning som jag tänkte åka och köpa i morgon innan jobbet. Riktigt fin. Efter a6 blev det en snabbis på stan innan jag körde henne till stationen.
Det var så jätte kul att se henne igen! Har verkligen saknat henne.
Och så fick jag ett jätte fint Thomas Sabo armband av henne. Så himla snällt av henne. Jag ska verkligen iväg och köpte en fin balock till den nu! Så tack så jätte mycket gumman den var perfekt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback