Sol och bad

God morgon !

Nu ligger ni och sover sa gott dar hemma. men jag och alsklingen har just atit frukost och ska alldelses strax ner till stranden :) Vi har det helt underbart har men jag trivdes mycket battre i krabi an har i phuket men det ar fint har med. Varat hotel ar super fint och vi trivs jatte bra med de. Nu ar det inte langt kvar tills vi kommer hem. Nasta torsdag borjar varan resa hem at och pa fredags morgon den 12 vid 10 tiden svensk tid ar vi hemma i kalla sverige igen. Usch jag vill inte komma hem tyvarr, jag trivs alldesles for bra har i varmen far att vilja komma hem. Vi hr haft kanon vader anda sen vi kom hit i januari och hoppas att de bara haller i sig de sista dagarna nu! Men i mon fylller man ju 20 ar med vilket ska bli kul :) Haha kanns inte riktigt som man fylller eftersom man inte ar hemma men det ar absolut inga fel pa att ha sin fodelsedag i varma thailand med sol och bad :)

Nehe nu hinner vi inte sitta har mer, solen vantar :) Ha en bra dag dar hemma sa hors vi senare och da kanske vi kan bjuda pa nagra mer bilder.



Kommentarer
Postat av: Louise

nej det förstår jag verkligen att du inte gör! usch inatt kom ÄNNU mer snö dessutom, blää. Tack så jättemkt :) grattis till dig med, hoppas du får en underbar födelsedag! pusskram

2010-02-03 @ 15:14:46
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Anne

Grattikramar till dig Johanna. Hoppas du får en fantastisk födelsedag. Längtar efter dig och Jesper.

2010-02-04 @ 08:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback