Måndag

Hallå babes!

Idag har jag umgåtts med Julia raringen hela dagen! Vi har vart hemma hos henne och bara tagit de lugnt och tjötat och så. Vilket aldrig är fel :) Sen åkte vi in till frisks och tränade. Haha vi åkte 3 kvart innan passet skulle börja för att vi skulle vara i tid tänkte vi men självklart var det trafik stopp typ överallt så vi kom i alla fall försent. Men men då vet vi de till nästa gång ;)
Men det blev i alla fall ett spinning pass. Och tro mig jag höll allvarligt talat på att dö. Haha jag har ju inte tränat på månader och så börjar man med ett tufft spinning pass, ingen bra ideé.
Jag kommer nog ha träningsvärk i mon i alla fall om jag känner min kropp väl ;) Men det har vart en kanon dag i alla fall. Så nu blir det bara att ta de lugn och sätta på en bra film man kan somna till senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback