Kanon dag

Idag var det lite mer folk än vad det var i helgen, vilket var trevligt. Så till helgen blir det nog lite och göra nu när alla fått sin lön med :) Efter jobbet möte jag upp Alexandra på a6 där vi kollade lite innan vi åkte ner till stan för att fika. Haha om man säger så att de blev ju en lång och rolig fika i alla fall. Vi satt nog där minst i 3 och halv timme eller något sånt :) Himla mysigt och roligt hade vi de ändå.  Tack så mycket gumman ;) Så min dag har vart kanon, så nu ska jag krypa ner i jämte min lilla tjuris här i sängen och försöka få lite sömn i alla fall!
Natti natt





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för igår hjärtat, alltid lika roligt :D Vi hörs i helgen, PUSS!

2010-02-26 @ 08:17:35
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback