Johanna läser ?!

Många av er som känner mig vet ju att jag inte läser så många böcker precis, jag har läst ut en hel bok i hela mitt liv. MEN nu har jag lagt på två böcker till på min lista. Som många av er vet så köpte jag de tre första "twighlight" böckerna innan jag åkte till thailand, och jag tog med två av dom till värmen. Men tro de eller ej jag lyckades att läsa ut dom två. Så ikväll tänkte jag börja på den tredje boken, jag känner nästan ett litet behov av att vilja börja med den. Så nu har jag tre på min lista och kanske snart en fjärde ;) Men som sagt jag är ju en liten twighlight nörd, älskar ju filmerna och böckerna var minst lika bra så de kanske är därför jag gillar böckerna för jag har en bild av alla skådisarna med.




Så nu måste jag snart inhandla de två sista böckerna med så att jag har alla fem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback