Jobb, snöstorm

Nu ska jag snart bege mig ut i snöstormen för att åka till jobbet. Idag blir det att jobba på stan mellan 11.00-15.00 och jag kan nästan garantera att det kommer vara en mycket lugn dag på jobbet  ;) Men det kommer bli kul att träffa Jonna, har ju inte sett henne sen jag åkte.
Filmen igår var himla mysig faktist. Både jag och Julia tyckte om den, den var inte bara en sån där töntig kärleks historia utan även lite rolig i mellan åt. Så den kan jag rekomendera att gå på med någon tjejkompis en tråkig kväll ;) Sen om man säger så, så var ju mina dröm män med också. Haha älskling efter dig då såklart ;)






Haha sen är det en av dom som saknas på bilden som många känner igen frångreys anatomy  ;)
Och så självklart saknas min älskling på vilden med! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback