I morgon !

I morgon kommer min efterlängtade Sofie och hälsar på :) Hon är hemma från Stockholm för att hälsa på hemma så hon kommer en sväng till mig i mon! Ska bli så kul att se henne igen. Jag var ju hos henne precis innan jag åkte iväg så de ska bli kul att träffa henne igen. Så vi ska ha en mysig dag på stan och luncha och så sen pratar vi om att vi ska åka och hälsa på på skolan! Har ju inte vart där en och hälsat på så de är nog på tiden nu. Och så har väl alla 3:orna börjat med sina balklänningar så de kan ju vara kul att se ;) Så i mon blir det en mycket rolig dag sen på kvällen blir det Julia time!
Nehe nu ska jag gå och hoppa ner i sängen och kanske sätta på en film och somna till. Sov gott godingar!





Bild: Jag och Sofie 20 maj på balen.
Haha har ju tyvärr nästan inga bilder på mig och hönan så de får bli våra bal bilder som vanligt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback