I like!

Nu har jag nog allt kommit igång lite här med telefonen. Haha men det är nog mycket kvar att lära känns de som. Men det är så himla kul med en ny mobil och särskillt nu när det är touchnoch allt. Men man kan ju allt bli lite frustrerad när man inte kan allt på en gång. Det kommer väl med tiden antar jag. Men jag är super nöjd med min efter längtade mobil. Nu tänkte jag försöka lära mig lite mer om telefonen innan det är dags för att sova, känner att john blund är på väg ganska snart. Sov gott, Natti Natt!





Jag köpte 3 skal till telefonen när jag var i Thailand och dom passar kanon. Ett svart glittrigt enkelt. Ett svart med massa pärlor, rosett och rosor. Kunde bara inte låta bli ;) Sen bara ett enkelt rosa som även har en lucka framtill så man kan skydda den framtill med om man vet att de skulle behövas ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback