Hemma i kalla sverige igen!

Da var man hemma igen då. Tyvärr, jag vill verkligen tillbaka. Vi har haft en helt underbar månad i paradiset och jag kännde mig inte redo att åka hem men tyvärr allt de goda har ett slut. Så vi landade i sverige vid typ 11 idag pa förmiddagen och frös som bara den. Efter det har det vart fullrulle med att fixa massa ärenden innan vi åkte hem till habo. Vi har haft en jätte mysig kväll med Jespers underbara familj med god mat och massa mys. Så nu får det allt bli ssängen snart för ar helt död just nu. Men jag längtar v erkligen till baka till värmen igen. Kan inte fatta hur fort en månad har gått.
Jag säger bara de att jag ska försöka komma tillbaka dit väldigt snart igen. Trivdes som fisken i vattnet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback