God morgon kalla Sverige!

god morgon snyggingar :)

Vaknade just efter en skön sömn i min egna säng. Men fy va jag vill tillbaka till värmen, kan inte fatta att jag är hemma. Och det är så galet kallt här hemma med ju. Igår var det min första jobb dag efter min semester :) Det var himla kul att vara igång igen och få träffa alla mysiga människor. Och vi har ju fått in massa nya fina saker på jobbet med vilket gör det lite extra kul :) Sen efter jobbet blev de melodifestivalen med syrran och Joel, vilket var jätte mysigt och jag tyckte absolut det var rätt låtar som gick vidare till finalen.

Idag ska jag träffa Julia en sväng som ska bli så himla kul eftersom jag har saknat hemma massor! Så det kommer nog bli en hel del prat och skratt :) Sen ikväll blir det att spendera med älsklingen eftersom det är alla hjärtans dag och allt :) Så ha en bra dag sa hörs vi senare sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback