Fika!

Kom just hem från en mysig fika med favo Julia. Det var himla kul att få umgås med henne igen. Vi fikade och sen gick lite på stan för att få se lite nyheter. Som vanligt vill jag ju ha allt men ska verkligen hålla i mina pengar nu. Det är det måste ;)
Ikväll blir det att bara ta de lugnt, har inte riktigt kommit in i den svenska tiden eftersom det är natt i thailand. Men det kommer väl snart. Sen så är de ju ganska tråkigt eftersom plutten har åkt till karlsborg idag och ska vara där till nästa onsdag, så de känns lite ensamt eftersom man är vann vid att få somna ihop med honom. Men jag får väl klara mig ;)



Fick ett pressentkort på 5 sinnen på en massage av Julia idag. Så himla gulligt av henna. Så tack så mycket gumman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback