a piece of cake

Nu kom jag just hem från jobbet. Dagen gick så himla fort idag, de var ganska lugnt med folk men det fanns mycket att plocka med så de var kanske darför tiden bara ran iväg :) Och så var de kul att se Emma igen och som jag trodde blev det lite tjöt om Thailand med.
Nu tänkte jag faktist ta och baka lite. Jag fick " a piece of cake" av Julia i julklapp vilet var super gulligt av henne för jag har typ tjötat om den boken jätte länge. Den innehåller massa bra recept på bakverk och bröd så jag tänkte ge mig på något gott i den :) Så jag tänkte jag kunde återkomma med resultatet lite senare.





Jag tycker att Leila är så himla bra, hennes program brukar ju gå i bland på tv och hon gör alltid massa goda saker. Så jag är jätte glad över min bak-bok :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback