20 ar & i Thailand

Ja att fylla 20 ar nar man ar i Thailand ar inte fel alls. Att kunna sola och bada 4 februari har nog aldrig hant innan ;) Men visst saknar man det gamla vanliga firandet hemma, men det far vi ta om en vecka nar man ar tillbaka i verkligheten igen.
Vaknade vid halv 7 idag av att plutten sjong for mig och kom med ett litet packet som min mamma visst hade smugglat ner i hans vaska som han skulle ge mig idag! Sa jag fick ett jatte fint D&G armband och lite pengar, och sa ett kort dar mamma hade skrivit sa himla mycket fint om mig. Fran det nar jag foddes for 20 ars sedan tills nu. Tack mamma ni ar bast dar hemma, och jag saknar er. Sa de gjorde mig valdigt glad. Sen som vanligt har i tahiland sa var det ju fint vader idag sa de var ju stranden som vantade, sa jag har haft en helt underbar dag i solen med min alskling och nu ikvall ska vi ut och ata lite gott och bara ha de mysigt! Vi ska nog ta oss in till Patong och se om de finns lite annat att se dar an har i kata vilklet ska bli kul. Men hoppas allt ar bra dar hemma. Nu har jag lamnat tonaren bakom mig och tar annu ett steg in i vuxen varlden nar jag kommer hem ;)

Haha om ni undrar varfor jag nastan bara har samma bekini pa mig hela tiden ar de inte for jag inte har nagra andra utan jag har namligen med mig 4 till men tyvarr sa har dom blivit lite stora sa jag kan bara ha denna. Sa ni inte tror att jag bara har en ;)



Jag & gubben



Vi hittade ett stallle dar dom saljer svenskt losgodis, tror ni det gjorde min dag eller ?! :)



Alsklingen med sin bok i forsta hugg som vanligt ;)



Katas beach



Tack mamma, pappa, Caroline och Joel :)



Puddingen










Jag kopte ett par nya skor igar for lite minde an hundra kronor ! I like!














Helt overlycklig i solen















Jag med min alskade godispase, gid vad jag har saknat svenskt losgodis !



Kommentarer
Postat av: ida o marcus

stort grattis igen kära svägerska! hoppas dagen varit underbar! puss puss puss puss

2010-02-04 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback