Workie!

Gooodmorgon snyggingar!
Alltså jag skämms för att jag inte hinner blogga. Men det är verkligen fullrulle hela tiden. Men nu är det bara idag och i morgon som det är jobb sen är jag ledig i nästan en vecka. Åhhh de ska bli så skönt och behövligt!
Igår vid 11 tiden kom min efterlängtade Alexandra hit en snabbis så vi kunde träffas innan jul nu! Vi har inte kunnat ses på så länge tack vare att vi båda har jobbat så dumt. Men ig¨år fick vi i alla fall en timme ihop och det blev massa prat, skratt och mysig julklapps utdelning! Jag tänkte visa er senare om jag hinner vad jag fick av henne. Jag blev jätte glad för det jag fick! Så tack hjärtat!




Min skruttis och jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback