Våfflor!

Hej babes!

Jag kom hem från jobbet för ungefär en halvtimme sedan och det första jag gjorde då var att slå in lite paket. Åhh jag vill ha julafton nu och en gran som jag kan lägga alla mina fina paket under. Men det kommer.

NU kommer snart Jespers föräldrar och Ida och Marcus hit så vi ska göra massa goda våfflor och bjuda på. Det ska bli så himla gott för jag har inte ätit våfflor sen jag vet inte när. Så det blir en myskväll med trevligt sällskap, våfflor, tända ljus och massa prat.



Bild: bjuder på en bild från igår med Alexandras föräldras ur söta lilla hund!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej! Älskar ditt pannband :) vart är det köpt? Tacksam för svar!

2010-12-03 @ 11:52:44
Postat av: johanna

Hej :) Jag köpte det på bikbok för kanske ett eller två år sedan tyvärr ;P men hoppas du hittar något liknande.

2010-12-03 @ 18:47:35
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback