Sex killar och jag!

Hallå babes!
 
Igår blev det tyvärr ingen uppdatering eftersom jag låg i migrän heöa kvällen. Jag fick nämligen migrän när jag var på jobbet men jag bet ihop och jobbade klart mellan 10.30-18.00 fast jag hade ett huvud stort som en ballong och spykänslan uppe i halsen. Men när jag kom hem så var jag heöt död och mådde piss.

Sen idag var det bara att gå upp för att ge sig av till jobbet för ett pass mellan 10.00-16.00. Och nu när jag kom hem så mötes jag av en lägenhet med sex killar. Haha J ska nämligen ha hemma fem killar här över natten så vi ska vara ett gäng som ska förfesta och sedan gå ut vilket ska bli jätte kul. Haha och killarna är så himla söta så dom hade med sig jätte fina ljusstakar till oss. Jag bara älskar dom, dom blev kanon i vårat vardagsrum.




Dom nya fina ljusstakarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback