Personal fest!

Hej babes!

Idag var det jobb mellan 10-16 sen skyndade jag mig hem. För ikväll ska vi nämligen ha personal fest med village gänget! Det ska bli så galet kul. Vi ska först träffas hos Emmy snyggingen så ska vi äta god mat och ha julklapps lek och sedan vidare ut! Det är så himla kul att träffa alla utanför jobbet så tror det kommer bli en lyckad kväll. Så hoppas ni får en bra lördags kväll snyggingar!




Ikväll blir det enkel men snyggt. Svarta höga byxor, en guldig topp med guldiga paljetter och guld smycken och lockigt hår. Nu är jag redo för en kväll med gänget!


Kommentarer
Postat av: hanna

vart har du köpt din snygga topp? :)

2010-12-18 @ 18:18:23
Postat av: johanna

Jag fyndade den på Åhléns för 49 kr :D

2010-12-18 @ 18:20:01
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback