Perfekt ledig dag!

Min dag har verkligen vart kanon. Började med att jag och min underbara Alexandra åkte upp till a6. Sen kom min kära pappsi så då kolade vi på julgranar, jag hittade en jätte fin kungsgran som fick följa med mig hem. Sen fixade vi lite andra ärenden innan det var dag att åka hem och fixa till den fina granen.

Nu ikväll har jag, Alexandra och Julia bakat massa goda lussebullar. Sen kom även goingen Emma hit så då satt vi framför julgranen och drack glögg, åt pepparkakor, lussebullar och julskum och bara pratade och hade de mysigt! Sen blev det bara mys framför tv det sista. Men det har verkligen vart super mysigt och julkänslorna har verkligen börjat komma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback