Nervös!

Hej mina gullungar!

Hoppas ni har haft en bra helg! Min har vart jätte bra men som vanligt så har den vart fullspäckad så det har inte vart mycket tid över. Nu på morgonen har jag bara fixat lite här hemma och ska snart fixa klart mig. Idag ska jag nämligen ta min sista twinrix spruta och jag är alltid lika nervös när det gäller sprutorna. Usch men nu när jag väl har tagit den så är det ju klart. Usch nervös, nervös, nervös!
Sen efter det så är det jobb som är på schemat. Ska försöka hinne köpa lite mer julklappar innan jobbet med så får se hur mycket man hinner med idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du åka ? :)

2010-12-06 @ 11:39:54
Postat av: johanna

Vi var ju i thailand i en månad förra året så då tog jag ju två sprutor men nu måste jag ta den sista för att få långvarig effekt ;)Men där emot pratar vi om att åka till thailand i två veckor nu med så det kan hända att vi kommer iväg :D

2010-12-06 @ 12:04:47
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback