Myskväll med mammsi och pappsi!

Nu åkte just min kära mammsi och pappasi. Pappa hämtade upp mig direkt efter jobbet vid 18 tiden så åkt vi direkt hem till mig efetrsom han skulle hjälpa mig att räta upp julgranen som hade börjat bli sne. Så nu är den rakoch fin igen. Sen kom även mammsi med små hundarna.

Så då köpte vi pizza och sedan har vi bara haft myskväll jag, mamma, pappa, nikki och Zacke. Det har verkligen vart jätte mysigt bara vi.
Så nu ska jag snart krypa ner eftersom det är dags för jobb i morgon igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskade johanna för en underbar kväll i din o jespers underbara lägenhet som ni verkligen inreder med stil snacka om att man blir avundsjuk så mysigt ni gör kul att se att jultraditonerna sitter där dom ska på fredag gör vi skinkan när ni kommer hem o sover över puss o kram mamma pappa zake o nikita

2010-12-16 @ 12:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback