Myskväll med dom bästa!

Nu gick just underbara Alexandra och Robin härifrån! Jag och Alexandra gumman har haft en myskväll här, vi har kollat på tv, pratat, skrattat ch mys med mina små liv. Sen kom även Robin förbi eftersom han ville hälsa på mina små vovvsingar.

Nu tänkte jag lägga mig i soffen en liten stund innan det är dags att krypa ner för idag. Är ganska pigg just nu så får hoppas johnblund kommer snart eftersom jag måste vara pigg tills i morgon.




Min fina par! vackra Alexandra med sin prins Robin!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Tack för ikväll darling! Hörs imorgon, sov så gott. Love you <3

2010-12-09 @ 22:50:36
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du skaffat hund ? :)

2010-12-10 @ 00:04:44
Postat av: johanna

Nej det är familjens hundar :) Jag vill gärna ha dom offtare men tyvärr har jag inte tid att ha dom här eftersom jag jobbar så oregelbundet. Men det är så mysigt när dom är här och hälsar på :D

2010-12-10 @ 10:25:09
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback