Ingen rast eller ro här inte!

Hallå godingar!

Hoppas ni haft en underbar jul. Min har vart helt underbar verkligen, men den går ju över så snabbt. Firade julafton med min kära familj och sedan på kvällen hos Js familj!
Det kunde inte bli bättre alltså.! Tyvärr har J med sin min systemkamera till sälen nu så jag kanske visar er bilder från julafton någon annan dag istället.

Jag skulle ju har vart ledig nu tills på torsdag men igår ringde dom från albrekts och undrade om jag kunde hoppa in och jobba idag, så nu ska jag snart bege mig upp till a6 igen då. Haha ingen rast eller ro här inte.




Bild: min fina julgran här hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du i julklapp ? :)

2010-12-27 @ 11:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback