Hemma!

Hej mina godingar!

Nu är man äntligen hemma efter en hård shopping dag i Ullared. Vi har haft det jätte mysigt där och lite shopping blev det allt, men mest nödvändiga saker till lägenheten och så lite julklappar också. Men det tar på krafterna måste jag ekänna. Haha fast jag och Alexandra har inte fått nog så vi ska lurva ner på stan en sväng nu och möta upp Rosanna för att kolla på ännu lite julklappar, känner nämligen att jag vill ha klart det nu så man inte behöver tänka mer på det. Men är det någon som har något bra julklapps tips när det gäller att köpa till pappa ?!



Bilder lånade av Alexandra :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va kul med ullared :)

va inte din pojkvän med ?

2010-12-01 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback