Christmas tree



Min stora fina kugnsgran!
(tyvärr blev bilden inte så bra, kanske kommer en bättre i morgon. Haha sen ser det även ut som om jag har glöna lampor i granen men det har jag absolut inte.)



Silver och glitter ska det vara!



Mina fina julkulor från iems, 39 kr/st



Glitter, fyndade massa julkulor med glitter och blanka och matta silver kulor från ikea.
60 stycken för 50 kr!



Mina fina små fåglar jag även köpte idag! Visst är dom fina, dom är dom bästa i granen tycker jag allt.
39 kr/st från iems!



Kommentarer
Postat av: Elin

Superfin julgran och vilka underbara fåglar =)=)



Är du inte tillsammans med din kille längre? Du skriver inte om honom längre som du gjorde innan, men förstår så klart om du vill hålla sånt privat utanför bloggen.



Kramis

2010-12-14 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback