Workie!

Har just fått i mig lite frukost olch ska snart städa upp lite här hemma. Sen är det dags för jobb igen, denna vecka blir det mycket jobb för min del vilket är skönt. Så det är bara på fredag som jag är ledig. Men idag kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska ta bussen eller cyklen till jobbet. Känns ju som regnet hänger i luften så det är ju inte så kul om man trampar upp till jobbet och blir helt blött när man ska stå i en affär och träffa folk. SÅ tror faktist att det lutar åt att åka buss idag.

Dagen outfit fick bli ljusa jeans, svart stort linne och ett skärp till det. Och så självklart gummistövlarna ifall det börjar regna och mitt super söta paraply med pickar och volang på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback