Våran lilla tripp

Goodmorning babes!

Gårdagen var en helvetes dag så den tänker jag änns inte nämna. Men där emot i onsdags hade jag och Ida våran lilla roadtrip. Vi började med att åka till lager 157 som förövringt inte hade ett smack! Så det ända vi njöt av var den goda pastasaladen och deras snickerskaka.

 Sen åkte vi vidare till borså eftersom jag ville kolla i ittala outleten, och dom hade massa fint. Jag skulle kunna gå där i flera timmar och bara vela över vilken skål eller lyktor man vill ha och i vilken färg. Dom har ju så himla mycket fint. Men det slutatde med at jag fick med mig två transbaranta ljuslyktor bara. Sen köpte jag lite annat med som jag tänkte visa er senare.


Kommentarer
Postat av: ida

haha...

mysigt hade vi i alla fall :)

tack igen för igår. nu ska allt skickas in :D

2010-08-13 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback