Regn!

haha hur typiskt är det inte då ?! Nu när jag skulle gå hem från jobbet så började de ju självklart ös regna.Men envissom jag är så gick jag hem, men jag hade ju mitt paraply i alla fall. Sen när jag kom hem så bestämde jag och plutten oss för att vi skulle ta cyklen ner och köpa lite mat från Max. Så nu har vi just tryckt i oss de, så galet gott alltså.

Skypade även med Julia hjärtat nyss. Och nu är det bestämt, den 3 september nu så flyttar hon äntligen hem. Åhh jag längtar så mycket. Det ska bli så kul att få hem henne igen, har verkligen saknat henne. Och det bästa av allt är ju att hon ska bo hos mig när plutten är borta så jag slipper vara själv så mycket. Jippi!




Jag och mina favo Julia!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska din pojkvän?

2010-08-19 @ 08:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback