3 & ett halvt år

Hallå babes!

Nu kom jag just hem efter en dag på jobbet. Det var lite strul idag på jobbet etfetrsom våran kortmaskin inte ville funka. Men det var visst inte bara vi som hade det problemet. Nu tänkte jag vänta till kl. 19.00 då jag ska ringa till min kära mormor som ligger på sjukhuset och se om jag kan komma och hälsa på en sväng. Sen ikväll får vi se vad som händer.

Idag har även jag och plutten 3 och ett halv år tillsammans. Galet va tiden går fort, bara ett halv år till sen är man uppe i fyra. Helt galet. Men jag blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag som går med honom. Han är bäst och han är mitt allt. Love you babeslove!



Kommentarer
Postat av: Anne

Ni är väl för söta ihop!Kramisar!

2010-08-14 @ 23:35:32
Postat av: Louise

Ni är ju bara föööör fina tillsammans :) Grattis turturduvor :)

2010-08-17 @ 13:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback