Tvätta

Efter jobbet idag cyklade jag och sa hej till min lilla mammsi. Kändes som jag inte hade sett henne på ett tag nu. Sen skyndade jag mig hem eftersom vi hade bokat en tvätt tid. Så idag tvättade vi för fösta gången, och det gjorde vi bra. Så medans vi hade slängt i våran andra maskin så passade jag och Ida på att ta en härlig promenad. Alltid lika skönt att få friks luft efter man har vart inne och jobbat en hel dag. Så det var mycket trevlig. Tack gummsan!

Så nu ska jag bara byta om lite här sen ska jag och älsklingen gå och handla lite mat och sedan laga något gott att äta lite senare. Sen tänkte jag att jag skulle köra mitt tråkiga inlägg om vart han ska ta vägen. Så håll utkik om ni är nyfikna.



Söta Ida och jag


Kommentarer
Postat av: ida

going <3

2010-08-19 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback