Sunshine!

Hallå mina godingar!

Idag fick det bli en riktigt behövlig sovmorgon för både mig och plutten. Jag har vart uppe tidigt nu alla dagar det senaste så kände att det var dags att få sova lite. Och min lilla plutt har gått och blivit lite sjuk med så han är lite gnällig ;)

Nu ska vi snart åka ut till bankeryd för att äta lunch med min kära pappsi så Jesper och pappa kan säga hejdå till varandra eftersom dom inte hinner träffas mer nu innan Jesper hjärtat åker på onsdag morgon. Usch nu börjar det verkligen närma sig. Sen ikväll ska mammi och syrran komma förbi så dom med får säga hejdå och i morgon blir det hans familj. Så det blir fullrulle nu innan han åker.

Idag fick det bli min svarta maxiklänning med guld detaljer och så min leopardscarf. Enkelt men snyggt nu en solig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback