Söndags mys

Hallå babes!

Idag är det en riktig mys söndag! Började med en super god frukost med älsklingen sen kom ALexandra gumman hit. Så vi har bara vart här och tagit de lugnt. Vi bakade även kladdmuffins, som blev riktigt goda. Så det blev fika, prat och skratt som vanligt.
Sen skyndade jag och älsklingen upp till A6 och Ikea eftersom det var lite saker som bi behövde. Vi köpte även ett tittöga som vi ska sätta in i dörren så jag kan se vem det är som kommer och plingar på min dörr.

Nu ska jag slå en pling till Alexandra hjärtat igen eftersom vi ska ut på en härlig promenad innan mina kära föräldrar kommer hit och myser ikväll. Så Men hör av mig lite senare sen godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback