Söndag!

Hej babes!

Nu har just Jesper underbara familj gått och vi har diskat upp och gjort klart här hemma. Det har vart en super mysig kväll och just känslan att få bjuda hem någon till sitt egna hem känns super bra verkligen.
Jag skyndade mig hem efter jobbet och började med maten direkt. Så vi har avnjutit lite mat och fika sen kollat på våra underbara bilder från kroatien resan. Vi alla kan knappt fatta att det bara var en vecka sedan vi var där, det känns som det var jätte längesen verkligen.

Nu blir det dags att krypa ner för i morgon på morgonen så kommer min kära sister och Joel på en mysig frukost eftersom dom inte har sett lägenheten än. Sen efter det blir det jobb. Så sov så gott mina gullungar!



Kommentarer
Postat av: Anne

Lägenheten är supermysig och maten var toppengod.

Tack för att vi fick komma. Ha det så bra imorgon. Kramar Anne

2010-08-09 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback