Örnnästet!

När vi åkte hem från kroatien så stannade vi och sov på ett hotell i österrike och ett i tyskland. När vi skulle åka från det i österrike till tyskland så¨stannade vi på vägen i tyskland för att kolla på örnnestet! Jag tycker sånt är väldigt itressant och alla har sagt att det är så himla vackert där, och om att dom hade rätt.

 Jag blev helt betagen av den vackra utsikten som hitler hade från sitt sommarhus. Man fick lite rysningar när man åkte hissen upp tills hand sommar stuga och man tänkte sig att han en gång i tiden hade varit där. Men som sagt utsikten går inte att beskriva så vacker var den. Har ni någonsin vä'garna förbi så åk dit det tycker jag absolut!



Kommentarer
Postat av: Anne

Gulliga Johanna!Tack för fina bilder! Nu ser man att vi hann med mycket.Jonas och jag kommer att minnas den här resan med familjen länge. Vi ses på söndag. Kramar Anne

2010-08-04 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback