Onsdag

Good morning sunshines!

Idag är det redan onsdag, tiden går så himla fort. Veckorna bara försvinner. Idag ska jag umgås med Alexandra hönan vilket ska bli trevligt eftersom jag har saknat henne nu när jag har vart borta. Vi får se lite vad vi ska hitta på men något kul blir det säkert.

Sen ikväll kommer Jesper hem så då ska vi äta lite god mat här hemma med familjen sen kanske åka in en sväng till lägenheten och försöka fixa det som är kvar eftersom vi flyttar in till helgen nu! Men jag återkommer lite senare godingar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips till din blogg. Ändra färgen på din text till t.ex. svart. Ibland är det väldigt att läsa det ljusa gråa mot en vit bakgrund. Och man vill ju kunna läsa allt :)

Ha det bra!

2010-08-04 @ 20:10:19
Postat av: Julia

Du är så vacker <3 Massa kärlek!

2010-08-05 @ 00:23:57
Postat av: Johanna

Haha jag är tyvärr inte så teknisk så jag vet tyvärr inte hur man ändrar det. Men jag håller med, jag skulle gärna vilja ha svart istället så det syns bättre de jag skriver ;)

2010-08-05 @ 09:32:59
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback