Nästan två månader

Som många av er vet så jobbar ju min Jesper uppe i Karlsborg, där jobbar han innom försvarsmakten. Alltså som millitär om man säger så. Och för ungefär 3-4 veckor sedan så ringde Jesper hem till mig och berättade att han ska åka iväg till afganistan. Så nu på onsdag morgon lämnar mitt hjärta mig för att åka ivög i 7 veckor. Jag kommer längta ihjäl mig efter honom.

Jag vet då tänker ni , men sju veckor är ju inte så länge... Nej det är det kanske inte men att gå runt i sju veckor och oroa sig över om det har hänt något, om han har blivit sjuten, bombad eller skaddad på något sätt, då tror jag inte tiden kommer gå så fort. Jag är stolt över honom även fast jag önskar att han absolut inte skulle åka men tyvärr är det så.
Så ni kommer nog få höra en hel del om hur mycket jag saknar honom och hur ledsen jag kommer vara men de får ni nog tyvärr stå ut med.




Min plutt längst till höger!




Kommentarer
Postat av: Anonym

lite som i dear john där..

hoppas att det går bra för honom och för dig också.

2010-08-19 @ 22:09:28
Postat av: Alexandra

Jag kommer finnas här för dig sweetheart :) det har jag alltid sagt och så är det. Love you <3

2010-08-19 @ 22:39:52
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad jobbigt för dig! Särskilt att behöva gå runt med den där oron över om nåt hänt... usch usch. Förstår att avskedet idag måste känts för j*vligt. Så jag skickar dig en bamsekram nu på bums!!



ps. du har väldigt snygg klädstil. ds.

2010-08-20 @ 21:58:45
Postat av: Anonym

Hej! Min storebror har varit där nere i 6 månader nu och stannar 6 månader till. 3e gången han är där. Har även en vän som är där nere och håller kontakten med båda två. Det är ju mycket hysch hysch eftersom att dom har tystnadsplikt men som jag har uppfattat det så är det väldigt lugnt och att dom mestadels spenderar dagarna med att äta hur mycket chockladpudding dom vill. Hoppas du kommer över oron. Försök att tänka så positivt du kan! Må väl! Varma kramar.

2010-08-22 @ 02:01:09
Postat av: ida

du kommer klara dig hjärtat och jepson också. de får bli mycket myskvällar i höst helt enkelt! <3

2010-08-22 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback