Mina senaste köp

Jag har länge velat ha ett par fina gummistövlar som man kan ha lite mer vardagligt nu när rusket är på väg. Och då kom Ida med ett jätte bra tips på var jag kunde hitta det till en bra peng. Så när vi var i borås så var jag bara tvungen att köpa dom! Ett par enkla och snygga svarta gummistövlar från Evrest! Jag bara älskar dom och idag är det ju perfekt väder för att andvända dom.



Köpte ju mina fina små enkla ljuslyktor från ittala. Dom finns i massa fina färger, men tyvärr är dom ju ganska dyra men så värt det tycker jag.




Nu längtar jag ännu mer tills lagerhaus kommer hit till jönköping. Dom har ju massa roliga och söta saker. Det slutade med att jag i alla fall fick med mig tre disktrasor och fyra små rosa skålar hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback