Min filt och jag

Kom hem för en stund sen efter att har vart på a6 en sväng. Jesper hjärtat fixade det sista inför i morgon. Så nu håller han på att packa det sista eftersom vi snart ska åka ut till habo och äta lite och ha en mysig kväll med hans familj.
Idag fick jag även min efterlängtade, underbara, fina och mysiga filt som jag har kollat på ett tag nu.
 Den är så galet mjuk och skön, jag kommer nog bo i den nu i höst när man ligger och kollar på film och bara har det skönt. Sen köpte jag även en ljuslykta som jag också kollat på ett redigt bra tag. Så lite fick allt förlja med hem allt.

Nu ska jag gå och packa lite saker som jag behöver eftersom vi ska sova i habo inatt. För tidigt i morgonbitti så ska jag köra upp min skatt. Kommer vara sjukt jobbigt men jag får tänka positivt att han snart är hemma hos mig igen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysig den ser ut, vart har du köpt den :)?

2010-08-24 @ 20:13:21
URL: http://matildaehne.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhh underbar filt! Vart har du köpt den?

2010-08-24 @ 20:23:41
Postat av: Anonym

vart köpte du filten?:) den såg jätte mysig ut!

2010-08-24 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback