Lönehelg

Hallå babes!

Idag var det riktigt kul att jobba eftersom det var lönehelg vilket innebär massa folk på a6. Så idag fanns det sjukt mycket att göra vilket gör det så mycket roligare. Men tyvärr var det min sita lördag på a6 eftersom nu ska jag bara jobba varje lördag på stan i stället för varanan på a6 och den andra på stan. Så nu blir det bara varanan söndag som jag kommer vara på a6 tyvärr. Men men stan går ju lika bra de.

Nu har jag just fixat till mig lite eftersom ikväll blir det utgång. Ska snart bege mig till Alexandra stumpan där det blir lite förfest med lite folk och senare så får vi se vart vi ska ta vägen. Men idag blir det bara enkel klädsel eftersom jag är lite sisådär taggad just nu men det ändras väl snart.



Slängde in en snabb bild innan jag måste gå. dålig kvalite tack vare photobooth.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback