Ledig men ändå så inte

Hallå godingar!

Idag har det vart full fart på min lediga dag. Började dagen med att åka hem till mamma och pappa vid 9 tiden eftersom jag skulle hämta mina kläder. Alltså man har så mycket mer kläder och saker än man tror. Så det tog ett tag innan jag var färdig. Sen skyndade jag mig hem för att fixa till mig lite eftersom jag skulle träffa Camilla. SDå vi toh en fika här hemma sen åkte vi en sväng till a6. Köpte bara ett enkelt linne för 50 kr, den är så mycket snyggare på till ett par enkla jeans än vad det ser ut på bilden.

Sen så var det bara att skynda sig hem igen för att slänga på sig träningskläderna eftersom det var dags för ett nytt pass av bodypump med Ida. Idag var det allt jobigare än förra gången men det var nog eftersom jag fortfarande har träningsvärk. Men så galet kul. Nu ska jag hoppa in i duschen sen slänga mig i soffan innan det är dags för sängen eftersom det blir en tidigt morgon igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback