Knight and day

Godmorgon sunshines!

Igår fanns det ingen tid över för bloggandet. Först var det jobb sen snabbt hem och lagade lite mat till Jespers pappa och bror och till oss då. Sen så kom även hans mamma så fikade lite och dom hjälpte oss lite här i lägenheten. Sen på kvällen kom bästa Alexandra och Robin till oss så vi tog ett glas vin innan det var dags för bio. Vi kollade på Knight and day som var riktigt bra faktist.
Sen gick vi ner till piren och tog ett glas efter bion. Det blev mycket skratt och prat innan dert var dags att gå hem. Kvällen var verkligen super mysig.

Nu ska jag snart iväg till jobbet sen ska jag skynda mig hem och börja laga mat eftersom ikväll kommer Jesper familj och Ida och Marcus hit. Vi ska bjuda på mat och sen ska vi ha en mysig kväll och kolla på lite bilder från våran resa ihop. Men jag ska försöka skriva lite mer idag. Ha en bra söndag godingar!



Bild: Robin, Alexandra, Jesper och Jag i thailand, Januari 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback