Igår

God morgon sunshines!

Igår hann jag tyvärr inte med att blogga något. Började ju med att jag träffade Alexandra hjärtat efter lunchtid ungefär. Då kom hon bort till min lägenhet eftersom jag bara skulle byta gardiner fort, vilket blev mycket bättre än dom som hängde uppe. Sen åkte vi upp till a6 och Ikea och kollade runt lite. Jag fick ju som sagt med mig lite nödvändiga saker hem. Sen tog vi en sväng ner på stan och kollade och även där hittade jag lite. Köpte bland annat två nya krukor som vi ska ha i vardagsrummet. Och efter det blev det mat på gamla wok och co, massa prat och skvaller och skratt. Alexandra du är bra!

Efter det åkte jag till lägenheten igen eftersom att Jesper var där, så vi små pillade lite med det som är kvar och nu börjar det snart kännas som ett hem. Så himla skönt. Jag ska lägga upp lite mer bilder sen på lägenheten tänkte jag men vill bara få i ordning på det lite först. Men håll utkik!



Nya vita krukor med svarta band. Men jag ska inte ha dom blommorna i uten bara testade med dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback