Frukost i vårt hem

God morgon babes!

Nu sitter jag har i våran lägenhet och äter min första frukost här. Igår var det verkligen fullrulle hela dagen. Vi körde lite flyttsaker hit sen åkte vi till ikea och köpte lite nödvändiga saker sen köpte vi även blommor och mat. Men det tog nästan hela dagen våra små ärenden. Sen lagade vi lite mat och hade de mysigt framför tv här hemma.

Nu ska jag bara äta upp min frukost och fixa till mig det sista innan jag ska iväg till jobbet. Har ju inte min cykel här än så det får bli att älsklingen får köra upp mig till jobbet så jag hinner eftersom jag är uppe på a6 idag.
Men ha en bra lördag godingar så hörs vi lite snare!




Jag och min älskling i kroatien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback