Frisören

Igår var det fullrulle hela dagen så han tyvärr inte sitta här. Började ju med att vi åkte och åt lunch med pappsi i bankeryd. Sen åkte vi hem på eftermiddagen och då så kom Rosanna gumman hem hit och hälsade på. Så himla kul eftersom jag inte sett henne på jätte länge.
Sen efter det så fixade jag till lite mat eftersom mammsi och systerlyster skulle komma på besök. Det var jätte mysigt att ha dom här. Sen efter ett tag så kom lilla Robin hit och hälsade på och senare ringde Alexandra hjärtat och sa att hennes Robin var iväg och kollade fotboll så då kom även hon. Haha ganska mycket ja men så kul, älskar verkligen att ha människor man gillar runt om kring sig. Så det var en toppen dag verkligen!

Nu ska jag snart åka iväg till bankeryd för att äntligen fixa till mitt hår. Det är verkligen behövligt nu eftersom min utväxt inte går att missa just nu. Haha. Nehe måste skynda mig nu så får skriva mer senare.

Igår fick jag massa fina rosor och en stor vas/kruka av min kära mamma och pappa. Massa fina rosa rosor som fick pryda mitt vardagsrum. Tack så mycket mamma och pappa!
Sen köpte även älsklingen en liten vas med ros i som jag såg när han skulle köpa blommor till en vän så då fick även jag en. Haha gullungen min!


Kommentarer
Postat av: Emma

vad heter frisörsalongen du fixade ditt hår på? :)

2010-08-24 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback