Desperate Housewives maraton.

Japp idag är det maraton som gäller med desperate housewives. Det min skatt sa till mig innan han åkte och jag var så ledsen så sa han att han tyckte jag skulle åka hem och köpa mig desperate houswives boxarna. Haha han är så söt, men det var i alla fall det fösta jag gjorde. Så nu har jag de tre första sesongerna men ska även köpa de andra två med. Men kan ju som sagt börja med dessa först. Så nu ligger jag ner bäddad i soffan med min mysiga filt och bara har det skönt.

Lite senare sen ska jag åka och umgås med min kära syster. Och innan det måste jag även hinna städa lite här hemma, känns som om man aldrig är hemma och hinner det så får passa på nu eftersom denna veckan blir det nog ganska mycket jobb.



Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag älskar dig! du är mitt allt, längtar så tills jag kommer hem till dig. / din jesper för alltid

2010-08-30 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback