Dagens köp!

idag har det vart en fixar dag. Först fixat lite här hemma efter resan vilket var behövligt- Sen åkte jag upp till a6 en sväng för att inhandla lite saker. Fick även med mig en jeans skjorta och två nagelack med mig hem. Som vanligt har jag svårt att hålla i pengarna.

Efter det så åkte jag till lägenheten eftersom mamma, pappa, Kristina och Sofia skulle komma och kolla in lägenheten. Så dom hade med sig några av mina kartonger med saker i så jag fick upp lite av det. Så vi satt även och hade våran första fika i lägenheten. Så mysigt.
Nu tänkte jag krypa ner eftersom jag är ganska trött efter allt. Så ska nog bara sätta på en film som man kan somna till. Sov gott mina godingar, Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback