Cykla

Hallå babes!

Igår efter jobbet så gick jag och älsklingen och åt lite god mat med Anne, Jonas och Max. Vi gick till La dolce vita, dom hade faktist väldigt god mat. Sen fixade jag och plutten lite ärenden innan vi åkte hem. Sen på kvällen fick vi ett ryck när vi skulle åka och hälsa på hans farmor i bankeryd, så vi tog och cyklade till och från bankeryd igår kväll. Det var faktist riktigt skönt, lite jobbigt kanske men ändå så inte så som jag trodde.

Sen på vägen hem så stannade vi och hyrde lite filmer så restan av kvällen bestod av massa mys framför tv här hemma. Man får ju passa på nu innan han åker.
Nu ska jag snart cykla upp till a6 för en dag på jobbet. Så jag återkommer lite senare sen godingar 


Kommentarer
Postat av: Anonym

din tunika, vart har du köpt den?

tycker den är så snygg!

2010-08-22 @ 13:46:14
Postat av: Emmie

Vilka härliga bilder : )

2010-08-22 @ 15:05:47
URL: http://schedrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback